Gönderen: khalilgem | Temmuz 9, 2008

Internette TV Dizileri ve Filmler nasil bedava izlenir? (Hulu.com)

Bu yaziya baslamadan once bu programi buluşu nedeniyle Ali Haydar Unsal’a tesekkurlerimi iletmek istiyorum.

   Ulkemizde cnbc-e, e2 ve bir cok Digiturk kanaliyla yayilmaya baslayan amerikan dizileri furyasi beni yıllardır sürüklemiştir. Çıkardığım hayat derslerinden, kahkahalar atarak geçirdiğim zamanlara… İngilizcemi dahi bir seviyeye kadar ilerlettiğine inanırım bu yabancı dizilerin. Amerikada televizyondan fazla kullandığım ve bu blogda artık suyunu çıkardığım Hulu.com sitesini çok severim ve sıkıldıkça yeni ve eski klasikleşmiş dizileri izlerim. Hatta sitede zamandan zamana yenilenen çok güzel kalitede filmleri izleme şansına sahip oldum.

    Ama Türkiye’ye geldiğimde şoke oldum. Hulu.com’un sadece Amerika içinde yayın yaptığı korkunç gerçeğiyle karşılaştım ve dizilerim yerine üzerinde uyuz bir hata mesajı olan bir kara ekranı gördüm. Sorun ip adresimin benim Türkiye’de olduğumu ele veriyor olması. Bunun üstünden bir türlü gelemedim. Amerikada ne düzgün çalışan bir proxy server bulabildim bağlanacak, ne de bağlanacak bir VPN server bulabildim.

 

   Ama artık kendinizi Amerika’da göstermenin yolunu buldum. Yeni ve hiç ayar gerektirmeyip her şeyi otomatik olarak yapan Hotspot Shield programı yurt dışındaki en bağlanılası VPN serverını buluyor ve sizi ona bağlıyor. Hotspot Shield programını bu siteye girip indirebilirsiniz. Geriye kalan sadece yüklemek kalıyor. Program çalışınca web browserınızla entregre oluyor ve size bir VPN açıyor. Bu hem size güvenli bir internet sağlıyor (ki ben tanımadığım wireless ağlarına bağlandığımda da kullanıyorum), hem de sizin bilgisayarınızı amerikadaymış gibi gösteriyor.

  Ne güzeldir ki Hulu kadar yararlı bir programı sadece bir programla aldatabiliyoruz. Aslında Hulu’nun gelir mantığı da yayınladığı dizi(reklam) kadar para kazanmak olduğundan kimseden bişey çalmamış olmuyorsunuz. Artık korsan dvd satıcılarından dizi ve film almanıza gerek yok legal bir şekilde internetten izlemeniz mümkün.

Keyifli izlemeler,

www.hulu.com

İzleyebileceğiniz dizilere tavsiyeler:

Family Guy, Nip/Tuck, Scrubs, American Dad, Arrested Development, The Office, A-Takımı, House, Dilbert, Alf, Simpsons, Angel, Heroes, Married with Children, 24


Responses

  1. Bu yararlı bigiler için çok teşekkürler.


Bir Cevap Yazın

Kategoriler

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

